Fokus på eftermarknaden ökar lönsamheten
Att satsa på eftermarknaden har blivit allt mer viktigt i fordonsbranschen. Anledningen är såklart att man märker att det är en god investering och ger en förbättrad lönsamhet. Att skaffa nya kunder är dyrare än att motivera en befintlig kund till en ny affär. Detta fenomen är vanligt förekommande i detaljhandeln genom medlemskap och specialerbjudanden. Helt enkelt… att belöna sina kunder fungerar!
Skapa lojala fordonskunder
Kunderna är nöjda om de får det lilla extra. En leveransgåva som är både användbar och snygg.
En unik leveransgåva som ger effekt
Formac erbjuder många möjligheter för er att skapa den där känslan som får era kunder att behålla fordonsköpet som ett trevligt minne… som gör att de kommer tillbaka.
Billigt och bra
Formac har leveransgåvorna som matchar allas behov och budgetar. Våra produkter paketeras helt enligt era önskemål och skapar genom specialanpassade, kundunika förpackningar ett helhetskoncept som ger era kunder en extra upplevelse och ökar era chanser till gemensamma framtida affärer.
Rätt design
Våra erfarna grafiker hjälper er att ta fram en modern design. Det ingår även 2 extra korrektur på allt.